Skip to main content
Fremtidens leder
WORKSHOP ELLER 1:1 SESSION

Bliv bedre til at skabe arbejdsglæde

Undersøgelser viser, at virksomheder med glade medarbejdere klarer sig betydeligt bedre på bundlinjen. Glæde hos medarbejdere kommer af gode relationer og god kommunikation. Det styrker motivation, engagement, samarbejde og effektivitet hos medarbejderne. En virksomhedskultur med arbejdsglæde har bedre mulighed for at tiltrække og fastholde medarbejdere og for at skabe et positivt brand.

Bliv bedre til at skabe arbejdsglæde er en workshop der henvender sig til virksomheder, organisationer, ledere og teams der ønsker at skabe en attraktiv arbejdsplads med positiv kultur og masser af arbejdsglæde.

Vi møder dig og dine kollegaer i øjenhøjde, og tager afsæt i jeres egne erfaringer og oplevelser kombineret med teori, øvelser, feedback og brugbare værktøjer. Ingen PowerPoint præsentationer – i stedet ”hands- on” træning, som går ind under huden, og som du kan bruge med det samme!

UDBYTTE

Træningen giver dig og dine kollegaer værktøjer, som kan implementeres i organisationen. Du:

  • Er med til at definere teamets værdier og at arbejde med virksomhedens værdier
  • Bliver bedre til dele de positive historier og succesoplevelser med dine kollegaer
  • Kan bidrage til at udvikle en mere positiv virksomhedskultur og styrke fælleskabsfølelsen
  • Giver konstruktiv og positiv feedback med udgangspunkt i det der er godt og det der kan gøres bedre
  • Lærer at arbejde med storytelling og at kommunikere energisk, begejstret og autentisk
  • Lærer at lytte aktivt til kollegaer, så du får bedre forståelse for dem, og bliver bedre til at opfylde dine kollegaers forventninger og dermed sætte klare rammer for jeres samarbejde
  • Bliver mere sanseskarp, så du opnår bedre forståelse for dine kollegaers kommunikation og trivsel
  • Får indsigt i hvad personlig branding betyder for det aftryk, indtryk og udtryk du giver til dine omgivelser

INDHOLD

Workshoppen er fordelt på tre dage fordelt over to måneder efterfulgt af to halve dages opfølgningsworkshop med to måneders mellemrum. På workshoppen får du bl.a.:

  • Indsigt i hjerneforskning i kognitiv positiv psykologi
  • Indsigt i sammenhængen mellem kommunikation og arbejdsglæde
  • Introduktion til ligeværdig og anerkendende kommunikation med afsæt i transaktionsanalyse
  • Fokus på sanseskarphed i forhold til dine kollegaers kropssprog og persontyper
  • Opsætning af mål gennem visualisering for hvordan du kan bidrage til mere arbejdsglæde
  • Introduktion til hvordan du kan bruge personlig branding til at påvirke dine omgivelser positivt
  • Fokus på egne overbevisninger og hvordan du undgår at de bremser dig og forholdet til dine kollegaer
  • En individuel succespalette som øger din positive udstråling og evne til at skabe begejstring
  • Øvelse i verbal, vokal og non-verbal kommunikation
  • Øvelse i at give og modtage konstruktiv og positiv feedback
  • Øvelse i at benytte storytelling gennem dine egne eller teamets positive historie og succesoplevelser

PROGRAM
Workshoppen omfatter 3 dage fra kl. 9-16. Dag 2 følger tre uger efter dag 1 og dag 3 følger tre uger efter dag 2. Ugerne mellem de tre dages workshop giver mulighed for at afprøve og implementere det tillærte. To måneder efter dag 3 gennemføres en halv dags opfølgningsworkshop i virksomheden og to måneder senere afsluttes forløbet med endnu en halv dags opfølgningsworkshop i virksomheden.

STED
Enten i jeres virksomhed eller i Bartell+Cos kursuslokaler.

ANTAL DELTAGERE
5-30 deltagere per hold

MERE INFORMATION:
Kontakt Lise Bartell
Telefon: +45 28 10 28 25
Mail: Lise@bartell-co.dk

KONTAKT MIG

Lise Bartell

Ring til mig og hør hvordan vi kan skabe arbejdsglæde hos dig/jer.
+45 28 10 28 25
lise@bartell-co.dk