Er jeres virksomhed klar til fremtidens ukendte konkurrence?
Bartell+Cos Innovationsmetode er en workshop der hjælper din virksomhed og dine medarbejdere med at tænke nyt, innovativt og bæredygtigt.
Hos Bartell+co arbejder vi med innovative processer, såvel i vores eget arbejde som i vores kursusforløb. Med afsæt i bæredygtighed, innovation og FN’s verdensmål åbner vi øjne for de muligheder der ligger heri. Hvordan man i strategiarbejde, forretningsudvikling, konkrete handlingsplaner, kommunikation, markedsføring og virksomhedens fundamentet og identitet kan skabe og understøtte en virksomhed, der står stærkt i den bæredygtige konkurrence.
Alle mennesker kan skabe fantastiske ideer. Det kan skabe værdifulde løsninger når virksomheder står overfor udfordringer. Spørgsmålet er bare hvordan ideerne bliver til? Bartell+Co tilbyder en innovationsmodel der bygger på kunstgreb-modellen.
Kunstgreb-modellen er en systematiseret og præmieret metode og proces. Modellen har i mere end 10 år gjort det nemmere at forløse ideer og løsninger, der ikke var umiddelbar adgang til. De henved 200 virksomheder, foreninger og bestyrelser, der har været gennem forløbet, siger blandt andet at der hos dem opstod en helt ny, særlig, åben og imødekommende arbejdsatmosfære. For flere har det været et radikalt kulturskift. Det kan modellen også gøre for dig, dine medarbejdere og din virksomhed.
Bartell+Cos innovationsmetode skaber en forandringsklar kultur, og tilbyder et moderniseret mindset. Metoden tager blandt andet udgangspunkt i Walt Disneys udviklingstanker, den tysk-amerikanske ledelsesfilosof Otto Scharmers fremtidsscenarier og U-teori, og ikke mindst kunstneres måde at udvikle på.
Bartell+Cos innovationsmetode åbner øjnene hos workshoppens deltagere for nye måder at udvikle og optimere. Workshoppens proces og værktøjer er baseret på at:
- Mennesker inspireres og motiveres ved selv at skabe og være medskabere
- Lære hvordan hjernen bringes i flowtilstand og derigennem kan skabe unikke resultater
- Øget sansestimulering påvirker hjernen positivt og vi derved oplever løsninger mere nuanceret
- Vi agerer og yder bedre når vi bliver emotionelt påvirket bl.a. gennem kunstneriske oplevelser
- Resultater bedst skabes ved inddragelse af legende elementer og kreativitet
- Undgå at gentage gamle vaner og uhensigtsmæssige rutiner
Der kan også laves innovation ud fra bæredygtighed og FN’s 17 verdensmål.